Ga direct naar: InhoudGa direct naar: Menu

Wijzigen van je verzekering of gegevens

Regel het eenvoudig zelf

Wil je je verzekering aanpassen, een adreswijziging doorgeven of je rekeningnummer wijzigen? Bij ons regel je veel zelf online. Pas eenvoudig je gegevens of verzekeringen aan in MijnVvAA. En verandert er iets in je persoonlijke situatie? Dan helpen we je ook verder.

Inloggen MijnVvAA

Verzekering wijzigen

Log in bij MijnVvAA om je verzekering te wijzigen.

Handig om te weten: vanaf nu bekijk en beheer je je VvAA schadeverzekering(en) in een andere omgeving (verzekeringen.vvaa.nl). Via ‘Inzien en wijzigen’ kom je in de omgeving terecht met een overzicht van je VvAA schadeverzekering(en). 

Gaat het om je levensverzekeringen, bancaire producten of schadeverzekeringen van andere verzekeraars? Neem in dat geval contact met ons op via 030 247 47 89.

Gegevens wijzigen

  1. Log in bij MijnVvAA (of maak een account aan).
  2. Klik op de gegevens die je wil wijzigen.
  3. Pas aan wat je gewijzigd wilt hebben.
  4. Aangepast? Sla de aanpassing op voordat je verdergaat.

Betaalgegevens wijzigen

Wil je je betaalgegevens zoals rekeningnummer wijzigen of de betalingstermijn aanpassen? Dit wijzig je eenvoudig zelf per product in MijnVvAA. En will je de manier van betalen veranderen? Bijvoorbeeld naar een automatische incasso? Dan helpen we je graag verder via de live chat.

Een andere vraag over je betaalgegevens of betalingen? Bekijk de veelgestelde vragen en vind het antwoord op je vraag. Zo kun je snel verder.

Inloggegevens wijzigen

Wachtwoord vergeten

Een nieuw wachtwoord aanvragen of wijzigen doe je via het inlogscherm van MijnVvAA. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken. Kom je er niet uit? Stel je vraag aan Vive, onze virtuele assistent. Zij helpt je verder met inloggen.

Gebruikersnaam wijzigen

Wil je je gebruikersnaam wijzigen of het mobiele nummer dat je gebruikt voor de tweefactor-authenticatie? Daar helpen wij graag bij. Neem contact met ons op via de live chat.

Nog geen account?

Ben je lid en klant bij VvAA, maar heb je nog geen account? Het aanmaken van een MijnVvAA-account kan eenvoudig via de live chat. Daar helpen we je verder.

Als je persoonlijke situatie verandert

Verhuizing doorgeven

Laat ons weten dat je gaat verhuizen. Je past je adres eenvoudig aan in MijnVvAA. Heb je verzekeringen bij ons, zoals een inboedel- en opstalverzekering? Wijzig ook het adres op je polisbladen. Dan gaan wij voor je aan de slag en kijken we of de dekking nog steeds voldoende is. Zo ben je er zeker van dat alles goed geregeld is.

Adres wijzigen

Overlijden melden

In deze periode moet er veel geregeld worden. Wij willen het je daarom zo makkelijk mogelijk maken. Voor het doorgeven van het overlijden van een verzekerde bel je met 030 247 47 89.

Heeft de overleden verzekerde een overlijdensrisicoverzekering? Ook dan helpen wij je telefonisch met de afwikkeling en uitkering van de overlijdensrisicoverzekering.

Scheiding

Bij een scheiding komt veel kijken. Wij helpen je graag om alles te regelen. Ook staan we je bij wanneer je juridische vragen hebt rondom je echtscheiding en bieden advies en begeleiding rondom het scheidingstraject.

Wil je zelf alvast dingen regelen? In MijnVvAA pas je eenvoudig je gegevens aan. Bijvoorbeeld een nieuw adres of een ander rekeningnummer.

Schadevrije jaren overdragen aan je ex-partner? Een splitsing van jaren is mogelijk door middel van een afstandsverklaring. Via de live chat helpen we je verder.

Vragen?

Bij ons regel je veel zelf online. Zo kun je snel verder. Bekijk daarom de veelgestelde vragen op onze servicepagina.

Servicepagina
Veelgestelde vragen
Bekijk de servicepagina
PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerToegankelijkheidsverklaringCookiegebruikCookie instellingen